🙂 Tył z pewnością. Nigdy nie jeździłem z sakwaminz przodu bo mam extra wheel.
]]>Zdjęcia ramy zdradzają obecność mocowań bagażnika, więc dlaczego nie. Polecam oryginalny bagażnik Crosso.
Co do roweru. Zmian w specyfikacji nie było w stosunku do ogólnego zarysu. Niestety na chwilę obecną ciekawych zdjęć nie mam i nie bardzo mam kiedy zrobić.
]]>Czyli projekt zakonczony 🙂 gratuluje! Będzie może osobny wpis na blogu i zdjecia wraz z pelna lista sprzetu, ktory wybrales? Mam jeszcze pytanie czy system sakw/bagaznikow crosso wpisze sie pod ta rame czy wymagane beda jakies przerobki? Planuje jezdzic na sztywnym widle, taki bardziej mi odpowiada.
]]>Generalnie rowerem jeżdże już od miesiąca. X9 spoko ospezęt. Na razie pracuje wyśmienicie. Hamulce BB7 to żylety ale mam mały problem z regulacją przodu bo tarcza jest delikatnie krzywa od nowości i do tego ustawienie zacisku jest nieco kłopotliwe. Ogólnie jestem zadowolny. Gripy trochę za twarde. Nie pozostały mi żadne części. Wkradł sie błąd. Korba 42T a przerzutka pod 44T ale jakoś działa…
]]>Mocno skłaniam się do zbudowania roweru na tej ramie Tour de France.
W Warszawie jest sklep, który niby ma ja w pod koła 650b (27.5).
Jesteś moze z warszawy lub okolic? wszedłeś juz w posiadanie ramy?
Chciałbym ją obejrzeć, porozmawiać.
Piotrek
]]>Mam komplet „dziwnych” śrub, oraz boostery.
PS. Gwoli ścisłości, piwot, to jest to, co siedzi w ramie/widelcu.
]]>Co do przesyłki, to sprzedawca przyznał mi rację. Paczka została okradziona, także według niego. Dośle mi brakujące osłonki, a powiedział, że z firmą kurierską się porachuje. Dziwi mnie to, bo Fedex nie należy do firm – krzaków.
]]>