Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-gpx-maps/wp-gpx-maps-admin.php:254) in /wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Komentarze do: TrekNiner zawieszony http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149 ... bo kto powiedział, że trza mieć buty na rowerze? Thu, 04 Aug 2016 05:00:52 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.15 Autor: mklos1 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-261 Thu, 04 Aug 2016 05:00:52 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-261 W odpowiedzi do Arek.

🙂 Tył z pewnością. Nigdy nie jeździłem z sakwaminz przodu bo mam extra wheel.

]]>
Autor: Arek http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-260 Wed, 03 Aug 2016 21:46:41 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-260 Dzieki wielkie za odpowiedz 🙂 wlasnie komplet crosso mam na przód i tyl wiec dobrze jesli i to uda sie przerzucic bez komplikacji. Zaczynam zamawianie czesci 🙂

]]>
Autor: mklos1 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-259 Wed, 03 Aug 2016 17:56:31 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-259 W odpowiedzi do Arek.

Zdjęcia ramy zdradzają obecność mocowań bagażnika, więc dlaczego nie. Polecam oryginalny bagażnik Crosso.

Co do roweru. Zmian w specyfikacji nie było w stosunku do ogólnego zarysu. Niestety na chwilę obecną ciekawych zdjęć nie mam i nie bardzo mam kiedy zrobić.

]]>
Autor: Arek http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-258 Wed, 03 Aug 2016 02:18:13 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-258 W odpowiedzi do mklos1.

Czyli projekt zakonczony 🙂 gratuluje! Będzie może osobny wpis na blogu i zdjecia wraz z pelna lista sprzetu, ktory wybrales? Mam jeszcze pytanie czy system sakw/bagaznikow crosso wpisze sie pod ta rame czy wymagane beda jakies przerobki? Planuje jezdzic na sztywnym widle, taki bardziej mi odpowiada.

]]>
Autor: mklos1 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-257 Mon, 01 Aug 2016 18:05:56 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-257 W odpowiedzi do Arek.

Generalnie rowerem jeżdże już od miesiąca. X9 spoko ospezęt. Na razie pracuje wyśmienicie. Hamulce BB7 to żylety ale mam mały problem z regulacją przodu bo tarcza jest delikatnie krzywa od nowości i do tego ustawienie zacisku jest nieco kłopotliwe. Ogólnie jestem zadowolny. Gripy trochę za twarde. Nie pozostały mi żadne części. Wkradł sie błąd. Korba 42T a przerzutka pod 44T ale jakoś działa…

]]>
Autor: Arek http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-256 Mon, 01 Aug 2016 12:18:31 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-256 Hej! Czy projekt wroci moze do lask? Chcialem budowac wyprawowke na ramie Surly Ogre ale po zliczeniu kosztow wyszla dosc zawrotna suma 🙂 Z poprzedniej opartej na ramie Kogi Gents Tour został mi pelen osprzet slx, ktory bym przerzucal. Trafilem przypadkiem na Twojego bloga i posty mocno mnie zainspirowaly. Czy zostaly Ci jakies czesci ktorych nie będziesz wykorzystywal? Mail podaje do wiadomosci, chetnie pogadam tu badz prywatnie.

]]>
Autor: Piotrek http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-215 Wed, 22 Jul 2015 14:22:06 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-215 Czesc

Mocno skłaniam się do zbudowania roweru na tej ramie Tour de France.
W Warszawie jest sklep, który niby ma ja w pod koła 650b (27.5).
Jesteś moze z warszawy lub okolic? wszedłeś juz w posiadanie ramy?
Chciałbym ją obejrzeć, porozmawiać.

Piotrek

]]>
Autor: mklos1 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-132 Thu, 08 May 2014 10:15:16 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-132 W odpowiedzi do miss.

Mam komplet „dziwnych” śrub, oraz boostery.

PS. Gwoli ścisłości, piwot, to jest to, co siedzi w ramie/widelcu.

]]>
Autor: miss http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-131 Thu, 08 May 2014 09:23:06 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-131 Czy masz do magury dedykowane piwoty i 2 bostery??

]]>
Autor: mklos1 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-130 Sun, 27 Apr 2014 19:10:01 +0000 http://blog.bosorowerem.pl/?p=1149#comment-130 Tak. Niner miał zastąpić obecny pojazd, ale coś mi powieka drgnęła… Przyzwyczaiłem się do tej geometrii. Koła są w dobrym stanie mimo że przednie nie było serwisowane od nowości, a bębenek pracuje na sucho (bo nie mogę go otworzyć), co jakiś czas podlewany wodą z myjni. Zobaczymy ile przetrwa. Jeżeli przetrwa kolejny sezon, to wszelki onanizm (przepraszam) na forum w temacie dbania o napęd będzie można włożyć między bajki. Na chwilę obecną koło ma przejechane dużo kkm. Coś około 8-9 tyś – przestałem liczyć po prostu.
Projektu nie zamykam. Po prostu zamykam w szafie, aby po roku otworzyć z powrotem. Podobnie jak trup Lance’a Armstronga, pewnego dnia wyjdzie z szafy i zacznie straszyć… 🙂

Co do przesyłki, to sprzedawca przyznał mi rację. Paczka została okradziona, także według niego. Dośle mi brakujące osłonki, a powiedział, że z firmą kurierską się porachuje. Dziwi mnie to, bo Fedex nie należy do firm – krzaków.

]]>