Są różne patenty, typu opaska zaciskowa.
http://www.forumrowerowe.org/topic/120573-blotnik-przedni-pomysl-na-zamocowanie-do-amortyzatora/
I moim zdaniem jest to całkiem estetyczne. Jak się pociągnie spray’em to nie będzie się rzucać w oczy. Rama jest MTB, więc zbyt dużego wyjścia nie mam, bo są różnice w wysokościach widelców.
Co do błotnika. W szczególności przy oponie 2.4″ wszystko pewnie będzie na styk, tak jak mam obecnie w trekingowym przy 2.0″
Potem drugi projekt … Różne opcje i trafiła się Matts Race Pro. Do niej także zaadoptuję XCR LO, jakieś hamulce mechaniczne, raczej nie Avid, bo ceny mają kosmiczne, w porównaniu z podstawowymi modelami hydraulicznych hebli. Koła ? Nie mam jeszcze zielonego pojęcia ; początkowo pewnie to, co będę miał na stanie.
Napęd … Idę w 9s, i starsze modele zmieniarek, oraz kasetę Sram ( sprawdzona w magnezie ) i siakiś tam łańcuch się dobierze. Do tego Deore DC, które będą działać z mechanikami i jakoś się to będzie kręcić.
Powodzenia i czekam na efekt finalny 😉
]]>Rozgryzłeś już jak zamontować pełne błotniki do amortyzatorów typu XCR? Swoją drogą ciekaw jestem, czy ogólna spora objętość (wysokość) balonowych opon nie spowoduje wielu różnych problemów z montażem błotników.
Co do ram crossowych to niektóre dają radę z większymi oponami:
http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/3460-kands-maestro/?tab=images#
]]>